آرام جانم✿  بــهـــــــــداد ✿ آرام جانم✿ بــهـــــــــداد ✿ ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 11 روز سن داره
زندگیم نیکدادزندگیم نیکداد، تا این لحظه: 4 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

ღ رخ به رخ خورشید ღ

خدایاشکرت بخاطر عزیزانم

...

1392/2/26 22:37
نویسنده : ✍ مری
289 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان همونطور که میبینید وبلاگم به کل پاک شده متاسفانه

من دیگه آدرس کسیو ندارم اگه میشه بیایینو بهم سر بزنین بلکه بتونم بازم لینکتون کنم

 

البته بعضی از دوستان که ادرسشون یادم بوده رو لینک کردم باز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

معصومه
27 اردیبهشت 92 17:38
آره مری جووون اینجا چه خبره؟ چیکارکردی با وبت عزیزم؟چرا اینجوری شده؟


ههههههههه خواستم ابروشو درست کنم زدم چششو کور کردم!
فقط خوب شد از وبلاگم یه نسخه پشتیبان داشتم و مطالبش حذف نشده خدارو شکر
معصومه
27 اردیبهشت 92 23:14
چطوری نی نی گپمو خوو فعال کنم.مگه همینجوری فعال نیست؟شاید موقعی ای که اومدی من نبودم..
آخه تو چیکار به وب بیچاره داشتی آخه مری جوون؟


همین که درخواست دوستیمو قبول کردی فعال شده دیگه آخه لیست نینی گپم هم پاک شده!
مامانٍ توت فرنگی
28 اردیبهشت 92 10:55
سلام مری جون
چه کار کردی که اینجوری شد
خدا را شکر بکاپ داشتی


سلام عزیزم
ههههههه یهویی شد!
آره خدارو شکر مطالبم موند
رها
30 اردیبهشت 92 14:06
سلام مامانيه بهداد عزيز
چه اتفاقي،خوب شد كلا وبلاگ نيست و نابود نشد


سلان عزیزم مرسییییییییی آره خداروشکر که آثارش موند!
saya
30 اردیبهشت 92 15:03
سلاااام عزیزم
قربون تو برم من عزیزم
آخی حالا لینکا اشکال نداره


سلام گلم خدا نکنهههههههه
saya
30 اردیبهشت 92 15:03
مرد که باشی...مجبور میشوی غیرممکن هارا تجربه کنی...
مجبوری درد ها را تحمل کنی و با لبخندی بگویی تمام میشود...پدر که باشی باید بگذری از داشته هایت...باید تو بشوی سنگ صبور کسی که در تو توانایی غیرممکن ها را میبیند...
دل نداری که به فرزندت بگویی ندارم...دل نداری که پاره تنت سختی بکشد...
عجب موجود عجیبی هستی...
هیچ وقت کسی به زیبایی تو اهمیت نخواهد داد
به چروک های روی صورتت...
زیرا تو مردی...
روز پدر بهانه است...بی بهانه روزت مبارک پدر...


سایا جان مرسی بسیاررررررررررر زیبا نوشتی

علامه كوچولو
1 خرداد 92 9:08
سلام بدو بيا ني ني گپ
بدو ديگه


سلام اومدم نبودی خووووووووووو
علامه كوچولو
1 خرداد 92 9:16
قالب قبليت رو كلي دگرگون كردم اينقده قشنگ شده يه سر به اين وبلاگ بزن كه ادرسشو گذاشتم خوشت اومد بگو كدشو بدم
علامه كوچولو
1 خرداد 92 11:28
سلام برو ببين خوب شد....


سلام متشکرممممممم
این یاس جدی جدی میخاد بشه دخملت؟
علامه کوچولو
1 خرداد 92 12:48
سلاااااااااااااااام نه جوووون من!!!دعای قشنگ بکن...دخمل خیلی خیلی دوست دارم اما توو همین جغله م فعلا موندم اون وبو به خاطر ویرایش قالبت و اینکه بتونی راحت تغییراتو ببینی زدم بعد اینکه کد رو برداشتی حذف میشه حالا برو خصوصی تا رمزش رو بهت بدم
«فائزه»دختردايي دينا
2 خرداد 92 15:40
همديگرو لينك كنيم؟ من ممنون مي شم كه به وبلاگم سر بزنيد.


لینک شدید
علامه کوچولو
2 خرداد 92 18:59
از پيامبراكرم (ص) نقل شده است كه فرمودند: «اگر قرار بود براي غير خدا سجده كرد فرمان مي دادم زنان بر شوهرانشان سجده كنند»
روز همسر گرامیتون وعیدتون مبارک


مرسی عزیزم همچنین برای شما
غزاله
3 خرداد 92 0:57
عزیزم چه خوب شد که پشتیبان داشتی وگرنه باید چی میشد؟


آره واقعا
مریم--------❤
3 خرداد 92 11:11

وبلاگ خیلی قشنگی دارین


متشکرم
الهه
4 خرداد 92 15:10
سلام دوست گلم منم یه نی نی پسمل تو راه دارم مرداد به دنیا میاد خوشحال میشم بیشتر باهم آشنا شیم http://niniyemalos.niniweblog.com/


با افتخار لینک شدین عزیز
هیجان
5 خرداد 92 11:05
سلام سلام
چی شده بود که پاک شدهههههههه
حالت چطوره مریم جونم
پسر گلمون چطورههههههههههههه میبوسم روی ماه هر دوتاییتون رو عزیزم


سلام عزیزمممممم مرسی خوبیم منم تو دو دخترنازتو میبوسم